tisdag 19 juli 2011

Kvällsryck

Igårkväll fick vi nytt datorbord av finaste A, så jag fick hjälp med hemfraktning, ommöblering och inkoppling. Karln var inte hemma, lillfisen var hos morfar. Perfekt tidpunkt att röja!
Äntligen kunde vi flytta bort Litens säng, så nu står den i en hörna för sej själv, inte bredvid min säng. Så nu är det dags att ändra rutiner minsann!
Det funkade inte igår, vi kom hem för sent för det, så hon somnade i pappas trygga famn.
Det kändes lite konstigt när jag gick och la mej, jag kan inte se henne från sängen längre, trots att hennes säng står en meter bort.
Hur hon har sovit i natt får jag återkomma om, jag har nämligen sovit som en prinsessa!
Tack för hjälpen C och K, ni är guld värda båda två!




1 kommentar:

  1. Vad fint det blev hjärtat!! Kul att se att hyllan fått fin plats i sitt nya hem ;)

    Tjaaaarlek
    //A

    SvaraRadera