tisdag 9 augusti 2011

Natt nr två

Igår hämtade vi hem Wilma, som sovit en natt hos morfar och C, medans vi försökte komma i ordning lite.
Vi har ställt in hennes säng på sitt eget rum, som ligger vägg i vägg med vårt.
Tänkte i alla fall prova, och se hur det funkade.

Hon hade jättesvårt att komma till ro och somna, hon sov inte ordentligt förrän klockan var närmare elva. Ändå fick hon somna i pappas trygga famn i soffan.
Vi fick gå in till henne ett par gånger under natten, när hon tappat nappen och så, men över lag funkade det ganska så bra.

Vid sjutiden vaknade hon, då fick hon krypa ner i vår säng, och där somnade hon om.
Hela familjen gick upp strax innan nio!

Nu i natt gav jag upp efter ett par timmar. Vi ska upp tidigt, och har en lång dag framför oss, så jag behövde min sömn.
Redan vid ettiden fick hon komma in till oss, efter ett gallskrik. Hon och Mange har sovit bra, inte jag.
Som vanligt när jag ska upp tidigt.. Gääääsp..



1 kommentar: