onsdag 17 augusti 2011

Första dagen

Det har gått jättebra Wilmas första dag hos dagmamman!
Vi hann knappt innanför dörren, så stack hon iväg med alla nya kompisar, och minstingen som hon är, så har hon såklart varit i centrum hela dagen!
När jag kom för att hämta henne, så sov hon gott i vagnen, så jag myste med hundarna sålänge.
Innan vi körde hem stannade vi på go fika!



Förväntansfull tjej i bilen


Alltid i centrum









Anledningen till att vi "struntat" i inskolning och grejer, är för att Ingela som Wilma är hos är min egen gamla dagmamma, som jag var hos när jag var liten.
Jag älskade att vara där, och jag har alltid varit som en i familjen. Vi har under alla år hållt kontakten, och Wilma har redan varit där en hel del.
Vi trivs där allihop, och vill knappt köra därifrån.
Där är jag uppväxt, där är det självklart att min dotter ska växa upp!

2 kommentarer:

  1. Det kan ju inte bli bättre... Härligt när lyckan ler mot en... Kramar till er alal!!!

    SvaraRadera
  2. Det låter sannerligen toppen!

    Ha nu en riktigt skön helg. =)

    SvaraRadera