fredag 5 augusti 2011

Last night

Jahapp.. Sista natten i Viken dårå..
Känns märkligt och vemodigt, men ändå skönt som fan.
Det här har ändå varit vårt första gemensamma hem, här är Wilma född och uppvuxen i sitt änsålänge korta liv, här har katterna sin älskade balkong.

Hela tiden har jag dock avskytt Viken. Avskytt att jag behövt köra var jag än ska, avskytt att grannarna är idioter som inte ens kan säga hej, avskytt att inte bo på gångavstånd till mina nära.

Jag ser fram emot ett nytt kapitel i vårt liv, som börjar med flytt, och fortsätter med plugg och dagmammeäventyr.
Fattas bara ny bil också, sen jäklar! ;)
Livet är spännande!






En styck trött unge.

3 kommentarer:

  1. Det ska bli jättekul att ni flyttar närmre, att vi kommer att kunna göra lite mer spontanpromenader och spontanbesök:)

    Välkomna tebax till lilla Höganäs!

    Kramisar Carina

    SvaraRadera
  2. Lycka till i de nya hemmet :) hoppas ni kommer trivas.
    Kram Tinne

    SvaraRadera