tisdag 30 augusti 2011

Krasslig

I helgen har Wilma haft lite feber, och hon är snorig och förkyld.
Vi upptäckte en tand som kommit upp, så nu kan hon stoltsera med fyra framtänder och en hörntand. (?)
Hennes tänder är väääldigt sega..
Hur som haver.
I går började jag få ont i halsen, idag vaknar jag dunderförkyld med ont i bihålorna. Yaaay..
Fan vad ledsen jag blir!!
Tisdagar och onsdagar har vi kökstjänst i skolan, så klart det roligaste jag vet. :(
Nåja.. Jag får gå dit så får dom slänga ut mej med våld om dom inte vill ha mej där.
Man får ju såklart inte vara i köket när man är sjuk egentligen :/
Varför just nuuuu? :(


Nattens sovsällskap <3

Jag avslutar med en liten efterlysning..
Anouk, vad hände med din blogg? Saknar att följa den! Maila mej om du vill, princess_tess@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar