söndag 5 juni 2011

Härlig dag

Hela dagen idag har gått åt till att städa och fixa till efter gårdagen festligheter. Både jag och lillmonstret fick sååå fina saker, vi är så tacksamma för att vi har så underbara människor runt omkring oss!
Förra veckan möblerade jag om på Lillmonstrets rum, idag fick jag möblera om igen. Hon fick ju en del nya stora saker som såklart skulle få plats!



Dagen avslutades på Kajkanten med mamma och Mr P. Jag, mamma och Mr P åt ryggbiff, min blodig såklart, och karln åt hamburgare. lillmonstret fick smaka av oss alla, hon skötte sej exemplariskt!
Till efterätt blev det glass för hennes del, det bästa hon vet! Vi drack varsin drink också, Mr P tog en chili mojito. Den var god, men vi var ju tvungna att smaka på medföljande chilifrukt också.
Dålig ide..



- Tesse

Location:Hästhagen,Viken,Sverige

1 kommentar:

  1. Tråkigt att vi inte kunde hänga med till Kajkanten denna gång......
    Kul att se att Wilma börjat påbörja sin resa att flytta hemifrån, hon kommer att bli något stort framöver oxå, självständig tjej, det där:)

    Kramisar Canina o Moffe

    SvaraRadera