onsdag 8 juni 2011

Blöh.

Jag tror att jag avlider. På riktigt. Varenda jäkla gång jag är sjuk, om jag så har ont i foten, nog fan får jag bihålsinflammation på det. Klockan är fem på morgonen, och jag vaknade precis av mina egna jobbiga sjuk-ljud. Småhosta, retkli i halsen så jag måste harkla mej stup i kvarten, indragning av segt snor, tung andning, you name it. jag bör låta som en gammal gubbe.
Mindre hett vill jag lova.
Förhoppningsvis somnar jag om igen här ute i min soffa, där jag nu ligger för att skona övriga familjen. Tyvärr stannar ju livet inte upp bara för att jag är sjuk. Det borde det fan göra.
Tack och lov så är karln hemma idag också, värre blir det i morgon, och hela helgen. Då jobbar han eftermiddag..
Hur jag ska kunna fungera som mamma då, när jag knappt orkar ta hand om mej själv, det återstår att se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar