torsdag 23 juni 2011

Äsch!

Jag skiter i att lösenordsskydda min blogg. För tillfället i alla fall.. Jag får väl försöka finna mej i att vem som helst kan läsa om vårt liv, jag får väl försöka lägga in mindre personliga bilder, och inte skriva för privat helt enkelt..
Annars känns det som att jag tappar hela grejen med att blogga.. Men det känns lite tvetydigt fortfarande, jag är inte helt hundra på att jag vill dela mitt liv med alla.
Vi kör på ett tag till, så ser vi hur det blir framöver.
Jag tackar ödmjukast för kommentarer och söta ord, jag uppskattar varenda liten vink om vem som smyger runt härinne! Önskar att kommentarerna var lite tätare, så jag vet vem jag berättar om oss för.. :)

Nu ska jag fixa en skagencheesecake inför morgondagen, och sen blir det mitt nygamla middagsdille; tacos. Vi åt det m i n s t en gång i veckan innan jag blev gravid, sen fixade jag inte ens lukten, och nu känner jag ständigt tacosug igen. Karln och lillmonstret jublar!



Say Hello to my little friends..
Dagens kökssällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar