söndag 12 juni 2011

Happy birthday....


...... TOO ME!!
Idag har jag fyllt år hela dagen lång, och det är jag fortfarande barnsligt förtjust i, gammal som jag är..
dagen började med fin (?) skönsång av mamma, Mr P och Lillmonstret. Paket på soffan blev det också, fin lykta, ett par converse och ett skal till min iphone.
Efter frukost o tillfixning så bar det iväg ut i det blå på äventyr! Planen var Boarp och picknick på nåt mysigt ställe. Dock blev det lite ändring på vägen, så det blev en tripp till favoritstället också..



Yay! Vi traskade där ett par timmar, och lite smått och gott hamnade i vagnen. Bland annat en onepiece-dress. Jag skulle hellre dö än att gå ut i en sån, men jag lär bo i den här hemma. Lillmonstret fick tre klänningar, och en jädra massa våtservetter.



När vi kände oss klara där gick vi bort till en liten sjö och dukade fram picknick ur min nya fina korg.









Jag har haft en riktig kanonfödelsedag! Det enda som varit trist är att karln inte kunnat följa med för han har jobbat.. Men han hade inte fått plats i bilen ändå.. ;)
Även en underbar dag tar slut, och så även jag. Jag börjar väl bli gammal..
Gonatt gott folk, tack för idag!

1 kommentar: