tisdag 6 september 2011

Hihi

Idag har jag och E haft hand om serveringen i skolan.
Mjukstart, men skitkul! I love it!
Dagens meny har varit
-Grekisk sallad
-Räksoppa
-Panerad bergtunga med remouladesås
-Kåldolmar med gräddsås och rårörda lingon
-Citronfromage

Jag kan ju säga som så, jag gick ju inte hungrig från skolan...



Idag hade jag planerat att jag och lillfisen skulle ta en lång mysig höstpromenad, sen skulle vi bada skumbad och mysa under filtar hela kvällen.

Det blir inte alltid som man tänkt sej, men det blir bra ändå!
Promenaden gick vi ut på, men mamma ringde, så vi gick dit och busade. Vi åt sushi till middag, gott som vanligt!
När vi traskade hemåt i regnet ringde C, så vi mellanlandade där. Wilma leker och stojar, jag sitter och njuter av ett glas rött mitt sådär på en vardag.
Det blev inte som vi tänkt oss, men vi har haft en härlig höstdag i alla fall!




1 kommentar:

  1. Toppen nu när ni bor närmre civilisationen, då kan ni få förfriskningar på era promenader... Fy vad gott det var med matlåda på jobb igår... Glass av vaniljsåsen väg ingen hit... men kul att testa...
    Kram!!!

    SvaraRadera