lördag 17 september 2011

Fynd

Tänkte visa lite av fynden från min och mammas Ullared-dag.
Det blev inte shoppat så jättemycket, men jag är nöjd över de fynd jag hittade.



Jag äääälskar stora maffiga armband med massa bling!



En onepiece till, man överlever ju inte om man inte har minst två...



Lillfisen provar sin overall, den kommer värma gott i vinter!



Likaså jackan och täckbyxorna!



Kritorna och blocket provades direkt, och nya konstverk hamnade på kylen.

Ett par julklappar slank också ner i vagnen, och skitsnygga ramar som jag kan visa när jag hängt upp dom.
Jag är nöjd med en mysig dag <3

3 kommentarer:

  1. 179 om jag inte minns helt fel. Men där var inte många kvar.

    SvaraRadera
  2. Alltid lika trevligt med våra Ulla-dagar..
    Puss puss från Mamma

    SvaraRadera