onsdag 14 september 2011

Farbror Doktorn

Idag har jag varit hos Farbror Doktorn. Farbror Doktorn var egentligen en underbar ung tjej, men skit samma. Hon klämde och kände, och tog prover, så jag hoppas vi kan komma fram till vad som är mer fel än vanligt med mej. Vi pratade både länge och väl, riktigt skönt att få vräka ur sej hur allt känns.
Mår väl inte jättebra överhuvudtaget just nu, mycket tankar och känslor som snurrar runt i huvudet.
Men det ska jag ta tag i, jag ska försöka i alla fall.

Fast skolan älskar jag, fan vad det är rätt forum för mej, äntligen har jag hamnat rätt!

Idag har vi shoppat ny vagn till Wilma, lite sådär impulsaktigt. En Acta Graco Mosaic blev det, en sån modell jag spanat på förut. En sulky som är liten, nätt och lagom.
 Tur Facebook finns, där kan man göra många fynd! :D

1 kommentar: