måndag 3 oktober 2011

Bööh!

Blogglusten tryter.
All fokus just nu ligger på skolan som jag älskar, och på ungen som jag älskar. Och på karln och katterna som jag också älskar.
Förståss.



I skolan går det kanon, jag trivs som fisken i vattnet, i love it! Snacka om att jag har hittat rätt forum! Det bästa av allt är att vi fått klartecken för ännu en termin, tjohoo!

Wilma utvecklas för varje dag som går, vi hinner inte med, vår lilla donna kan, vill och förstår så otroligt mycket mer än vad vi själva fattar.
Hon trivs hos dagmamman, idag hämtade hon tillochmed pennor och papper, gav mej en hejdåpuss, och vinkade hejdå till mej. Så det var bara för mej att traska därifrån. Härligt!



Trollebo, där hon är på tisdagar, där är det värre. Där trivs hon inte riktigt, hon är lessen när jag lämnar, lessen när jag hämtar. Mammahjärtat gråter, men vi kämpar på. Finns inte så mycket annat vi kan göra åt det..



Jag saknar att blogga, fast ändå inte. Är det nån som saknar mina inlägg överhuvudtaget?

4 kommentarer:

  1. Klart jag saknar dina inlägg om det inte kommer några på ett tag. Men jag vet hur det är själv, ibland här man ingen lust, ibland här man inget att skriva... Bloggandet ska ju inte vara ett tvång, utan något man gör för nöjes skull... Jag tycker det är roligt att gå tillbaka och läsa i bloggen... Det är ett bra minnesarkiv, med text och bilder... Jag tittar alltid in i din blogg, dock kommenterar jag inte alltid.... Kramar!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag saknar oxå dina inlägg....Säger som Karolin, läser men kommenterar inte alltid....

    Kramisar Carina

    SvaraRadera
  3. Tycker oxå om att läsa din blogg, nu var det evigheter sedan som jag kommenterade. Men kollar in en gång i veckan :)

    SvaraRadera
  4. Jag tittar in då och då =)

    SvaraRadera